מגמת הקניות אונליין רק מתרחבת וגדלה ואין היום כמעט מי שלא צורך את הבגדים שלו מרחוק. חברת SIZER הישראלית, פיתחה מערכת למדידות הגוף באופן מדויק באמצעות הסמארטפון, וזוכה להצלחה מסחררת בקרב חברות ענק. כעת היא מגייסת משקיעים החל מ-20 אלף דולר – על מנת לממן את הגדילה המואצת שלה

יש סיבות רבות למגמה ההולכת וגוברת של קניות אונליין. בעולם של היום זה מהיר יותר, קל, סטרילי, זול יותר ויכול להיות גם מהנה לא פחות. אנחנו עושים את קניות הסופר שלנו אונליין, רהיטים, אביזרים, ספרים – מה לא. אבל כנראה שהתחום הבולט ביותר של רכישה ברשת הוא ביגוד ואופנה.

משבר הקורונה רק הגדיל עוד יותר את המגמה – הקניונים סגורים, אנחנו חוששים מצפיפות, מהדבקה וממגע וכך מוצאים פתרון ברכישה מרחוק, במחשב הביתי שלנו. אך לא תמיד הרכישות שלנו טובות. לפעמים המכנסיים לא יושבים עלינו בדיוק כפי שתכננו והחולצה לא מתאימה למבנה הגוף ואז כבר צריך להתעסק בהחזרות, אכזבות ובזבוז זמן שהיה נחסך אילו ידענו בדיוק את מידות הגוף שלנו ומקבלים התאמה מושלמת בדיוק אליו.

חברת Sizer הישראלית עושה בדיוק את זה: היא יודעת למדוד את מידות הגוף באופן מדויק – בדיוק כמו שחייט היה מודד אותנו, באמצעות תמונה בסמארטפון. בלחיצת כפתור ניתן לקבל מידות מדויקות וכך לבצע התאמה מושלמת של הבגד שראינו באתר לגוף שלנו.

סייזר: כך זה עובד

15 אלף דולר כדי להיות חלק מההצלחה

Sizer זוכה להצלחה מסחררת בקרב חברות ענק בתחום האופנה והמדים. היא למעשה עוזרת להם לקצץ בהיקף ההחזרות, הטעויות והאכזבות של הלקוחות שלהם ובכך חוסכת להם כוח אדם וזמן יקר ומאפשרת להם להגדיל את המכירות.

גם מגמת הריחוק החברתי עשתה פלאים לחברה, משום שהיא למעשה לא מאפשרת כלל מדידות של הגוף מקרוב והפכה את Sizer לבחירה המועדפת על חברות ענק, שמספקות ביגוד והלבשה למיליוני אנשים ועובדים בעולם.

כעת, מגייסת החברה משקיעים החל מסכום של 20 אלף דולר לטובת תמיכה בגדילה המואצת שלה. "Sizer לא פועלת רק בתחום האופנה והקניות אונליין, אלא מתמקדת בתעשיית המדים העולמית, שמגלגלת מדי שנה 68 מיליארד דולר", אומר רו"ח שוקי כהן שרת, יו"ר together השקעות, המנהלת את הגיוס לחברה.

"חלקנו לא מכיר את זה, אבל חלק משמעותי מהחברות ומהארגונים הגדולים ביותר בעולם מעסיקים עובדים במדים ולכן הפוטנציאל העסקי שם אדיר ופשוט הרבה יותר: צבאות, כוחות כיבוי, בתי חולים, חברות שמירה, תעופה, חברות מזון ענקיות ועוד".

9 חוזים בשלושה חודשים

אדם קפלן, מנכ"ל Sizer מספר כי החברה חתמה בשלושת החודשים האחרונים 9 חוזים עם חברות ענק. "ההצלחה האדירה שלנו היא בזכות המענה הישיר שאנו מספקים לחברות. אנחנו מקצרים להם תהליכים ומוזילים להם עלויות בצורה ניכרת ואין היגיון שהם יעבדו בשיטת הידנית הישנה.

"Sizer פיתחה דשבורד ייעודי לחברות, וכל שנדרש הוא לשגר מייל מרוכז לכל העובדים בחברה עם לינק לאפליקציה. מדובר על פתרון שמקצר את תהליך המדידות בחברות ב-80% וחוסך עלויות ב-75% לפחות. לכן, ההצלחה שלנו בקרב חברות ענק לא מפתיעה ואין לי ספק שבקרוב מאוד נהפוך לברירת המחדל של כל חברה בתחום. אנחנו עושים מהפכה בשוק שאין לנו בו שום מתחרה ולדעתנו, בתוך מספר שנים לא יהיה זכר לשיטת המדידה שהיתה נהוגה עד היום", הוא אומר.

"הזדמנות ההשקעה"

"מדובר על הזדמנות השקעה ייחודית", מסביר רו"ח כהן שרת. "יחסית לחברת סטארט-אפ החברה נמצאת כבר בשלב מתקדם יחסית, לאחר פיתוח הטכנולוגיה ועם תחילת מכירות בשוק ענק, של קרוב ל-100 מיליארד דולר. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן למשקיעים להצטרף כבעלי מניות בחברה וליהנות מההצלחה שלה".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Check Also

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון

צעירים רבים בישראל מסיימים את התואר הראשון ונשארים ללא עבודה. מסלול ההסבה לסיעוד של האקדמי…