מחזור משכנתא

הלוואת משכנתא ידועה כחתונה לטווח ארוך, והיא טומנת בחובה מחויבות לשנים רבות, אבל לא כולם מכירים את הצד הגמיש שלה. אז מה הייתם אומרים אם הייתם מגלים שיש אפשרות להוזיל את המשכנתא גם אחרי שהתחייבתם למסלול מסוים וכך לחסוך מאות אלפי שקלים?

בטומ..מחזור משכנתא הוא אחד הכלים הפיננסיים החשובים שחייב כל בעל משכנתא להכיר כדי להבטיח חיסכון כלכלי ושמירה על הכסף שלו. כמו כל דבר בעולם הפיננסי גם משכנתאות משתנות וההלוואות שמציעים הבנקים משתנות ומתעדכנות בהתאם לכללי רגולציה, תנודות השוק והמצב הכלכלי.

אם נחשוב על זה, אין אפשרות לדעת מראש מה יהיה מצבכם הכלכלי בעוד עשור או איפה יהיה שוק המשכנתאות בעוד אי אלו שנים. ייתכן שמצבכם הכלכלי השתפר, שקיבלתם העלאה במשכורת או שלחילופין ההוצאות גדלו ואתם מתקשים לעמוד בנטל המשכנתא. אז מה עושים? מחזור משכנתא הוא אחת האפשרויות היעילות עבורכם.

מחזור משכנתא הוא בעצם מחזור של ההלוואה על ידי הלוואה חדשה מהבנק. בדרך זו לוקחים מהבנק הלוואה לכיסוי המשכנתא שנותרה לכם ובמקומה לוקחים הלוואה חדשה בתנאים טובים יותר מאלו שהיו לכם קודם. ב"ניתוב – ייעוץ משכנתאות ופיננסים" מספרים שלקוחות לא יודעים אבל בדרך זו אפשר לחסוך אפילו מאות אלפי שקלים, להקטין את ההחזר החודשי או לקצר את משך ההלוואה.

הבנקים לא ימהרו לספר לכם על מסלולי המשכנתא האטרקטיביים או על הריבית הנמוכה שתוכלו לקבל מספרים לנו היועצים בניתוב, אבל סוכן אמין ומקצועי שדואג ללקוחות שלו כמונו מתעדכן כל הזמן ויודע כל המסלולים החדשים ועל הריביות הנמוכות שכל בנק יכול להציע. זה חלק מהשירות שלנו, ולכן תמיד חשוב להסתייע ביועץ משכנתא חיצוני לבנק, מסבירים לנו יועצי המשכנתא של ניתוב.

מחזור משכנתא, חשוב להבהיר הוא מהלך שנועד לשפר את המצב הכלכלי שלכם ולא להרע אותו. משום שלקיחת הלוואות בסדר גודל כזה והחזרת המשכנתא עלולים להיות כרוכים בריביות ועמלות, חשוב להסתייע ביועץ משכנתא מקצועי. לא כולם יודעים לקרוא את האותיות הקטנות כמו סוכן מקצועי- מסביר לנו יועץ המשכנתא של ניתוב, ולכן כדאי לוודא בעזרת יועץ מקצועי שאתם אכן משפרים את המצב ולא מרעים אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Check Also

שלבי התכנון והביצוע של תוספת ממ"ד

ממ"ד (מרחב מוגן דירתי) הוא חדר בטוח המיועד להגן על השוהים בו מפני איומים ביטחוניים כג…