הקלישאה שאהבה זה דבר כואב היא בוודאי נכונה, אבל מה לגבי גירושין? גירושין הם עניין מורכב, במיוחד כשיש ילדים בתמונה והרבה רכוש משותף. כמי שמנוסה בתחום, ראה הכל ושמע הכל בהליך המורכב והסבוך של גירושין נפגשנו עם עו"ד בן חנן הבעלים של בן חנן משרד עורכי דין כדי לשמוע על הדרך הנכונה לבחור עורך דין בנושא גירושין.

יש משפט שאומר שצריך לדעת עם מי להתחתן, מסביר עורך דין בן חנן, אבל לא פחות חשוב מכך זה לדעת ממי להתגרש או יותר נכון עם איזה עורך דין להתגרש. בחירת עורך דין מתאים ומנוסה עלולה להשפיע על כל ההליך לטוב ולרע ולדבריו של בן חנן, מגיעים אליו לא מעט לקוחות שהחלו תהליך עם עורך דין אחר ומשכו ממנו את התיק כיוון שהרגישו שהכל הולך ומסתבך.

גירושין הם ממילא עניין מסובך וטעון וחשוב לבחור עורך דין שיהיה לכם חיבור אישי טוב איתו, וחשוב מכך שתוכלו לבנות עמו בסיס של אמון. לכן, מסביר בן חנן חשוב לקיים פגישה ראשונית שהיא פגישת ייעוץ. העלות היא כמה מאות שקלים וזהו סכום זניח ביחס לעלויות הבאות, אבל זה מבטיח לכם בחירה מושכלת יותר של עורך הדין שילווה אתכם בהליך הכל כך מורכב זה.

פגישת הייעוץ מדגיש בן חנן נועדה לא רק לבחון את שאלת האמון בין הלקוח ועורך הדין אלא גם לבדוק מה הגישה שמוביל עורך הדין והאם הציפיות של הלקוח תואמות לאלו של עורך הדין.

בישראל , מוסיף בן חנן יש תסבוכת נוספת וזו השאלה היכן מתנהל התיק שלכם- בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. יש לוודא שעורך הדין שלכם בקי ומנוסה בייצוג בבת הדין שבו מתנהל התיק. יתר על כן, יש את כל השאלה של דיני משפחה שרלוונטית במיוחד למקרים המיוחדים- כאשר יש קונפליקט סבוך במיוחד או ילדים עם צרכים מיוחדים ואז נדרש לעורך דין מנוסה במיוחד.

זכרו שעורך הדין שתבחרו ישפיע על זמני השהות שלכם עם הילדים, גובה המזונות שתשלמו וחלוקת הרכוש ולכן חשוב לבחור עורך דין מנוסה ומקצועי מדגיש בן חנן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Check Also

שלבי התכנון והביצוע של תוספת ממ"ד

ממ"ד (מרחב מוגן דירתי) הוא חדר בטוח המיועד להגן על השוהים בו מפני איומים ביטחוניים כג…